Vuosisata suhdetoimintaa : yhteisöviestinnän historia Suomessa, Pirjo von Hertzen

Vuosisata suhdetoimintaa

Yhteisöviestinnän historia Suomessa

Pirjo von Hertzen

Yhteiskunta ja politiikka, Viihde ja media
Suomi, 2012
Otava

Viestinnän ammattilaisten työsarka on viimeisen vuosisadan aikana laajentunut alkuaikojen lehtien ja tiedotteiden teosta monipuolisiin toimenkuviin. Nykyisin työ kattaa monesti myös markkinointi-, sijoittaja- ja verkkoviestinnän sekä brändien ja maineen hallinnan.

Viestinnästä on tullut keskeinen osa organisaatioiden johtamista ja päivittäistä toimintaa. Ensimmäinen suomalaisen yhteisöviestinnän historiateos on paitsi kunnianosoitus alan pioneereille myös kannustava oppikirja tuleville viestinnän ammattilaisille.

Myynnissä olevat kirjat

Kunto
Sidosasu
Hinta
Erinomainen
Sidottu
5.00 €

Kirjan aiheita

kansainvälinen viestintä, globalisaatio, uusmedia, mielikuvat, Suomi-kuva, viestintä, yritysviestintä, kulttuurijohtaminen, suhdetoiminta, kampanjointi, propaganda, yhteisöt, yhdistykset, historia, communication, business communication, public relations, campaigning, communities, associations, history.