Kirjaverkko - verkkokirjakauppa, antikvariaatti
KirjauduOstoskori
  • Kirjaudu
  • Ostoskori
  • Aihealueet
    • Eläimet ja luonto
    • Filosofia ja psykologia
    • Historia
    • Kaunokirjallisuus ja runot
    • Kielet
    • Kirjallisuustiede
    • Koti ja sisustus
    • Lasten- ja nuorten kirjallisuus
    • Lehdet
    • Liikunta ja Terveys
    • Luonnontieteet
    • Maantiede
    • Muut
    • Puutarha ja maatalous
    • Raha ja talous
    • Ruoka ja juoma
    • Sarjakuvat
    • Taide ja musiikki
    • Tekniikka
    • Teollisuus ja Infrastruktuuri
    • Tietokirjat ja tiedonhaku
    • Tietotekniikka
    • Urheilu ja Harrastukset
    • Uskonnot
    • Viihde ja media
    • Yhteiskunta ja politiikka
  • Suosituimmat
  • Kirjasarjat
  • Kirjailijat
  • Kirjallisuuspalkinnot

Heikki Juslin

VuosiKirjaKustantajaVarasto
1997 Metsäteollisuustuotteiden markkinointiOpetushallitus
1995 Metsäteollisuuden vihreät markkinatMetsäntutkimuslaitos, Helsingin tutkimuskeskus
1977 Metsäalan toimihenkilöiden täydennyskoulutustarve = Continuing education needs of professionals in forestryMetsäntutkimuslaitos
1977 Yksityismetsänomistajien puunmyyntiasenteisiin vaikuttaminen = Influencing private forest owners' attitudes towards timber-salesSuomen metsätieteellinen seura
1975 Puutuotteiden markkinoinnin suunnittelu ja siinä koetut ongelmatMetsäntutkimuslaitos

Yleisimmät teemat

Iso-Britannia, Pohjoismaat, asiakassuhde, construction, liiketoimintamallit, liiketoimintaympäristö, markkinat, markkinointi, mekaaninen metsäteollisuus, new business models, puuteollisuus, rakentaminen, relationship marketing, sahatavara, sahateollisuus, strateginen suunnittelu, supply chain management, sustainability, tarpeet, toimitusketjut, tuotekehitys, tuotteet, vakauttaminen, value proposition, verkkokauppa.