Kirjaverkko - verkkokirjakauppa, antikvariaatti
KirjauduOstoskori
  • Kirjaudu
  • Ostoskori
  • Aihealueet
    • Eläimet ja luonto
    • Filosofia ja psykologia
    • Historia
    • Kaunokirjallisuus ja runot
    • Kielet
    • Kirjallisuustiede
    • Koti ja sisustus
    • Lasten- ja nuorten kirjallisuus
    • Lehdet
    • Liikunta ja Terveys
    • Luonnontieteet
    • Maantiede
    • Muut
    • Puutarha ja maatalous
    • Raha ja talous
    • Ruoka ja juoma
    • Sarjakuvat
    • Taide ja musiikki
    • Tekniikka
    • Teollisuus ja Infrastruktuuri
    • Tietokirjat ja tiedonhaku
    • Tietotekniikka
    • Urheilu ja Harrastukset
    • Uskonnot
    • Viihde ja media
    • Yhteiskunta ja politiikka
  • Suosituimmat
  • Kirjasarjat
  • Kirjailijat
  • Kirjallisuuspalkinnot

Juha Herkman

VuosiKirjaKustantajaVarasto
2019 Populismin aikaKustannusosakeyhtiö Vastapaino
2013 Ohiheittoja : koukussa kalastukseenKaristo
2013 Ohiheittoja - koukussa kalastukseenKaristo
2012 Uudet lukemisyhteisöt, uudet lukutavatTampereen yliopisto
2012 Lukemisen tavat : lukeminen sosiaalisen median aikakaudellaTampere University Press
2011 Politiikka ja mediajulkisuusVastapaino
2010 Lohen katseKaristo
2007 Kriittinen mediakasvatusVastapaino
2007 Viestintätutkimuksen nykytila SuomessaHelsingin yliopisto, viestinnän laitos
2005 Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto - Median markkinoituminen ja televisioituminenVastapaino
2005 Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avioliitto : median markkinoituminen ja televisioituminenVastapaino
2001 Audiovisuaalinen mediakulttuuriVastapaino
1998 Sarjakuvan kieli ja mieliVastapaino
1996 Ruutujen välissä : näkökulmia sarjakuvaanTampere University Press

Yleisimmät teemat

Herkman Juha, eräkertomukset, julkisuus, kalastus, lukeminen, lukemistutkimus, lukutaito, lukutottumukset, media, mediakulttuuri, mediatutkimus, medioituminen, muistelmat, muutos, nuoret, nuoret aikuiset, perhokalastus, poliittinen toiminta, politiikka, sosiaalinen media, sukupolvet, uusmedia, vallankäyttö, viestintä, yhteisöllisyys.