Kirjaverkko - verkkokirjakauppa, antikvariaatti
KirjauduOstoskori
  • Kirjaudu
  • Ostoskori
  • Aihealueet
    • Eläimet ja luonto
    • Filosofia ja psykologia
    • Historia
    • Kaunokirjallisuus ja runot
    • Kielet
    • Kirjallisuustiede
    • Koti ja sisustus
    • Lasten- ja nuorten kirjallisuus
    • Lehdet
    • Liikunta ja Terveys
    • Luonnontieteet
    • Maantiede
    • Muut
    • Puutarha ja maatalous
    • Raha ja talous
    • Ruoka ja juoma
    • Sarjakuvat
    • Taide ja musiikki
    • Tekniikka
    • Teollisuus ja Infrastruktuuri
    • Tietokirjat ja tiedonhaku
    • Tietotekniikka
    • Urheilu ja Harrastukset
    • Uskonnot
    • Viihde ja media
    • Yhteiskunta ja politiikka
  • Suosituimmat
  • Kirjasarjat
  • Kirjailijat
  • Kirjallisuuspalkinnot

Raija Järvinen

VuosiKirjaKustantajaVarasto
2010 Turvallisuus kaupan vetovoimatekijäksi? : kokonaisvaltaisen riskienhallinnan toteutuminen kauppakeskusympäristössä toimivissa liikkeissäAalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
2007 JälleenvakuutusFinanssi- ja vakuutuskustannus Finva
2002 Hyvä asiakaspalvelu : menestystekijä finanssialallaSuomen vakuutualan koulutus ja kustannus
2001 Palvelut ja asiakassuhteet markkinoinnin polttopisteessäKauppakaari
1999 Koirien trimmauskirjaAjatus

Yleisimmät teemat

Asiakaspalvelu, Banks, Customer service, Financial institutions, Palvelut, Pankit, Rahalaitokset, Service, asiakaspalvelu, customer relationship management, hund, jälleenvakuutus, koira, myymälät, retail trade, risk management, riskienhallinta, rodut, security, shops, trimmaus, trimning, turvallisuus, vähittäiskauppa.