Kirjaverkko - verkkokirjakauppa, antikvariaatti
KirjauduOstoskori
  • Kirjaudu
  • Ostoskori
  • Aihealueet
    • Eläimet ja luonto
    • Filosofia ja psykologia
    • Historia
    • Kaunokirjallisuus ja runot
    • Kielet
    • Kirjallisuustiede
    • Koti ja sisustus
    • Lasten- ja nuorten kirjallisuus
    • Lehdet
    • Liikunta ja Terveys
    • Luonnontieteet
    • Maantiede
    • Muut
    • Puutarha ja maatalous
    • Raha ja talous
    • Ruoka ja juoma
    • Sarjakuvat
    • Taide ja musiikki
    • Tekniikka
    • Teollisuus ja Infrastruktuuri
    • Tietokirjat ja tiedonhaku
    • Tietotekniikka
    • Urheilu ja Harrastukset
    • Uskonnot
    • Viihde ja media
    • Yhteiskunta ja politiikka
  • Suosituimmat
  • Kirjasarjat
  • Kirjailijat
  • Kirjallisuuspalkinnot

Seija Bergström

VuosiKirjaKustantajaVarasto
2015 Yrityksen asiakasmarkkinointiEdita
2014 Yrityksen asiakasmarkkinointi. Luvut 1-3, Markkinointiympäristö ja ostokäyttäytyminenEdita
2014 Yrityksen asiakasmarkkinointi. Luku 5, Markkinointiviestintä kilpailukeinonaEdita
2014 Yrityksen asiakasmarkkinointi. Luku 6, AsiakassuhdemarkkinointiEdita
2014 Yrityksen asiakasmarkkinointi. Luku 4, Markkinoinnin kilpailukeinotEdita
2010 Yrityksen asiakasmarkkinointi. Opettajan aineistoEdita
2008 Markkinoinnin maailma : opettajan aineistoEdita

Yleisimmät teemat

advertising, asiakashallinta, asiakaslähtöisyys, asiakaspalvelu, asiakassuhde, asiakkaat, asiakkuudenhallinta, communication, customer relationship management, customers, kilpailu, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, marketing, markkinointi, markkinointiviestintä, merkkitavarat, myynninedistäminen, myyntityö, ostokäyttäytyminen, segmentointi, suhdemarkkinointi, viestintä, yritykset.

Kirjasarjoissa

Business
Prima