Kirjaverkko - verkkokirjakauppa, antikvariaatti
KirjauduOstoskori
  • Kirjaudu
  • Ostoskori
  • Aihealueet
    • Eläimet ja luonto
    • Filosofia ja psykologia
    • Historia
    • Kaunokirjallisuus ja runot
    • Kielet
    • Kirjallisuustiede
    • Koti ja sisustus
    • Lasten- ja nuorten kirjallisuus
    • Lehdet
    • Liikunta ja Terveys
    • Luonnontieteet
    • Maantiede
    • Muut
    • Puutarha ja maatalous
    • Raha ja talous
    • Ruoka ja juoma
    • Sarjakuvat
    • Taide ja musiikki
    • Tekniikka
    • Teollisuus ja Infrastruktuuri
    • Tietokirjat ja tiedonhaku
    • Tietotekniikka
    • Urheilu ja Harrastukset
    • Uskonnot
    • Viihde ja media
    • Yhteiskunta ja politiikka
  • Suosituimmat
  • Kirjasarjat
  • Kirjailijat
  • Kirjallisuuspalkinnot

Tuire Ylikoski

VuosiKirjaKustantajaVarasto
2002 Hyvä asiakaspalvelu : menestystekijä finanssialallaSuomen vakuutualan koulutus ja kustannus
1999 Unohtuiko asiakasSuomen itsenäisyyden juhlavuoden 1967 rahasto
1997 Unohtuiko asiakas? : perustietoa palvelujen markkinoinnistaSuomen itsenäisyyden juhlavuoden 1967 rahasto
1995 Markkinoinnin I-seminaarin laatimisohjeet ja seminaarityöskentelyn käytännön toteutusHelsingin kauppakorkeakoulu
1994 Työterveyshuolto tutuksi : markkinointiajattelua työterveyshuoltoonTyöturvallisuuskeskus
1991 Tutkielman suunnitteluseminaari : työpaperin laatimisohjeet ja seminaarityöskentelyn käytännön toteutusHelsingin kauppakorkeakoulu
1991 Markkinoinnin case-kurssi : työskentelyohjeet ja case-harjoituksiaHelsingin kauppakorkeakoulu

Yleisimmät teemat

Asiakaspalvelu, Banks, Customer service, Financial institutions, Palvelut, Pankit, Rahalaitokset, Service.