| Vuosi | Kirja | Kustantaja | Varasto |
|---|---|---|---|
| 2011 | Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen | Talentum | |
| 2005 | Kotlerin kanta : markkinoinnin maailmanauktoriteetti vastaa kysymyksiin | Rastor | |
| 2005 | Markkinoinnin avaimet | Readme.fi | |
| 1999 | Muuttuva markkinointi : luo, voita ja hallitse markkinoita | WSOY | |
| 1990 | Markkinoinnin käsikirja : analyysi, suunnittelu, toteutus ja seuranta | Rastor-julkaisut |

sähköiset julkaisut.
Marketing, Marketing, asiakassuhde, brands, campaigning, consumer behaviour, hinnoittelu, jakelutiet, johtaminen, julkinen sektori, kilpailuetu, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, marketing, markkinatutkimus, markkinointi, markkinointiviestintä, marknadsföring, myynninedistäminen, social marketing, strategia, strategy, suhdemarkkinointi, tavaramerkit, tuotteet.
| Ekonomia |
| Readme biz |